2012. december 9., vasárnap

Pizza

Hozzávalók:

25dkg -50%os dw liszt vagy update liszt
1/2 friss élesztő
1 kiskanál só
1dl meleg tej
Annyi langyos víz, amennyit még felvesz (én először mindig csak 0.5 dl-t adok hozzá, majd fokozatosan kicsiket, míg össze nem áll a tészta)



A hozzávalókat összegyúrjuk, majd 1 órán át kelesztjük.

Feltét: bármi ízlés szerint: light szalámi, update sonka, parizer, virsli…stb. és reszelt light sajt. Én szoktam rátenni pici kukoricát is.



Pizza szósz:
A friss paradicsomkockákat pici Olíva olajon hagymával felteszünk főni, puhára szétfőzzük, pépes legyen. Fűszerezzük: bazsalikom, oregánó, Majoránna, bors, fokhagyma, 1-2 pötty édesítő, max. 1 dl víz, összeforraljuk és kész is.

100g pizza tápértéke:
241 Kalória
21g Fehérje
15,7g szénhidrát
8,8g zsír


7 megjegyzés:

  1. Csak egy szóval jellemezhetem a pizzádat, a héten háromszor kellett megsütnöm, annyira ízlett a családnak :) : Isteni!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Réka!
    A sima update lisztből is ekkora mennyiség kell? Tehát amit 1 kg-os kiszerelésben veszek a boltban.
    Köszönöm a válaszod, holnapi ebédünk lesz pizza. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem igen, bár nekem az a liszt nehezen működött.... inkább MM+keverd be te otthon valamivel ;) úgy tökéletes lesz ;)

      Törlés
  3. szia! Ez a recept működne fele-fele arányban zéro6 és rendes liszttel?
    köszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, mert a Zero-6 liszt egy koncentrátum és azt mindenképp keverni kell valamivel ;) legalábbis úgy az igazi ;) nekem ha az van itthon graham liszttel keverem.

      Törlés

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...