2019. november 3., vasárnap

Zsemlegombóc (4db)

Hozzávalók:

1 db tojás
30g Dia-wellness ch mínusz liszt
1 db (50g-os) szénhidrát csökkentett zsömle (recept DIAWELL zsömlére)
(én most boltban vásárolt ch csökkentett schape zsömlét használtam)
kb fél dl víz

Fűszerek: só, bors, őrölt kömény, friss petrezselyemzöld

A tojást a fűszerekkel jól kikevertem, majd hozzáadtam a lisztet. A zsömlét felkockáztam és sütőben megpirítottam, majd a sűrű masszához dolgoztam egy kis plusz víz segítségével. Ezután 4 db golyót formáltam - és mivel ez volt az első ch csökkentett zsemlegombóc próbálkozásom - biztos ami biztos alapon folpackba csomagoltam őket egyesével és úgy főztem készre a gombócokat. Főzési idő kb 15 perc volt.

Összesen: 290 kalória, 24g fehérje, 15g ch és 11g zsír

Én vadassal tálaltam, de ízlés szerint bármi készíthető mellé :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...