2018. szeptember 29., szombat

Alakbarát Nudli

Igen, ezt a finomságot is el lehet készíteni egészségesen, alakbarát változatban :) Az eredeti ötlet nem az enyém, hanem Szaszkó Andrea osztotta meg velünk egy dia-wellness recepteket tartalmazó oldalon. Én módosítottam rajta picit, mert nem volt itthon minden, ami a receptben szerepelt. Így elkészült az én verzióm is, megjegyzem isteni lett és örök hálám a megálmodójának :) Leves után kiváló 2. fogás vagy desszert :)

Hozzávalók (2 adaghoz - ha leves után fogyasztjuk 2. fogásként, 3 adagra is porciózható, ha az ebéd kiadósabb és inkább desszertként fogyasztanánk. Én egy könnyű palócleves utáni fogásként képzeltem el, így számomra a megadott mennyiségből 2 adag nudli lett ;)

125g Pilos zsírszegény túró (lidl)
1 db tojás
80g diawellness -50% ch csökkentett liszt
1 e.k. víz
1/2  e.k. DW 1:4 stevia+eritrit cukorhelyettesítő

A hozzávalókat összegyúrjuk, kinyújtjuk majd késsel a tésztát felcsíkozzuk. A két tenyerem között kicsit formálgattam a db-okat hogy nudli alakja legyen, majd enyhén sós, forró, de nem lobogó vízben addig főztem, míg a nudlik fel nem jöttek a víz tetejére.

Pici kókuszzsíron 20g diawell panírmorzsát pirítottam és átforgattam benne a nudlikat.
Cukormentes sárgabaracklekvárral tálaltam :)

Összesen (lekvár nélkül): 568 kalória, 54g fehérje, 40g ch és 18g zsír




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...