2021. április 18., vasárnap

Fasírt - cottage cheese és csirkemell

 Hozzávalók (15 db-hoz):

200g csirkemell filé

200g cottage cheese light

1 db tojás

30g dw panírmorzsa

1 fej vöröshagyma

1 gerezd fokhagyma

só, bors, pirospaprika, köménymag

A csirkemellet felkockáztam és aprítógépben (nincs húsdarálóm) a felkockázott hagymával, fokhagymával és fűszerekkel összedolgoztam. Hozzáadtam a cottage cheeset és a tojást majd turbó fokozaton összeforgattam vele. Végül a 30g panírmorzsát kanállal beledolgoztam. Vizes kézzel golyókat formáltam és sütőpapírral bélelt tepsiben, 230 fokra előmelegített sütőben 20 percig letakarva, majd 20 percig fólia nélkül készre sütöttem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...