2018. október 27., szombat

Tejes zsömle

Nem olyan szép nagyok, mint terveztem,de nagyon finom zsömlék lettek, -50%-os diawell liszttel készült. Bátran ajánlom mindenkinek reggelire, de akár ebédre főzelékhez is :) Ízlés szerint megszórható magvakkal.

Hozzávalók (5 db kicsi, egyenként 70-75g-os zsemléhez)

200g DW -50%os liszt
10g olvasztott kókuszzsír
200g 1,5%-os tej (langyos)

egyéb fűszerek ízlés szerint pl. bors, kömény
1/3 cs. szárított élesztő

A tészta hozzávalóit összegyúrtam és 30 percig meleg helyen pihentette a tésztát. Utána 5 felé szedtem, zsömléket formáztam belőle, kis olaj sprével megfújtam (EzCoat) és előmelegített sütőben 180 fokon 30 percig sütöttem.

Összesen: 850 kalória, 55g fehérje 75g ch és 25g zsír
1db zsömle: 170 kalória, 11g fehérje, 15g ch és 5g zsír.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...