2021. március 15., hétfő

Csirkemell - sárgarépa fasírt kuglóf formában

Hozzávalók:

1db-hoz:

  • 130g csirkemell
  • 65g sárgarépa
  • 1/3 fej hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • bors
  • piros paprika
  • sült csirke fűszersó


A csirkemellet felkockáztam és a karikára vágott nyers répával aprítógépben (nincs húsdarálóm) a felkockázott hagymával, fokhagymával és fűszerekkel összedolgoztam. Jól összekevertem és megtöltöttem vele a kicsi kuglófformát. Fóliával letakarva 220 fokon 30percig sütöttem, majd fólia nélkül 10 percig, végül kiborítottam a tepsibe a szilikon formából és még 10 percig kicsit pirult.


2db-hoz:

  • 200g csirkemell
  • 200g sárgarépa
  • 1 db tojás
  • 30g DW panírmorzsa
  • 1/3 fej hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • bors
  • piros paprika
  • sült csirke fűszersó


Az elkészítés ugyan az, csak akkor 2 db formára lesz szükségünk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...