2020. október 30., péntek

Pizza -50%-os dw liszttel (egy adagos)

Hozzávalók:

50g -50%-os dw liszt

só, majoranna, bazsalikom, oregánó

egy csipet szárított élesztő

egy csipet sütőpor (puhább lesz tőle a tészta)

35g víz (meleg, de nem forró)

A tészta hozzávalóit összegyúrtam és csak kézzel kör alakúra formáltam. Megkentem fűszerezett sűrített paradicsommal (oregáó, bazsalikom, só, kicsi DW 1:4 édesítő), dulano 97%-os hústartalmú sonkát, kukoricát és light trappista sajtot tettem rá.

200 fokon 15-20perc alatt készre sült.

A tésztát most csak 15 percig pihentettem, ha több alapanyaggal dolgozunk érdemes 30-40percig meleg helyen hagyni kicsit megkelni ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...