2018. december 16., vasárnap

Túró Rudi kocka (2018)

Hozzávalók:

Tésztához
  • 100g -50%-os Dia-wellness liszt
  • 3db tojás
  • 10g zsírszegény natúr kakaópor
  • 3 e.k. Dia-wellness 1:4 cukorhelyettesítő
  • 1/3 cs. sütőpor
  • 2 e.k. víz
  • 1 kupak rum aroma

Mindent egy tálba tettem (most nem választottam szét a tojásokat, ahogy a piskóta készítésénél szoktam) és robotgéppel jól összedolgoztam. Sütőpapírral bélelt, 24x17cm-es tepsibe öntöttem a masszát és 200 fokon 15percig sütöttem. Ezt követően rákentem a túrós tölteléket és még 5 percig sütöttem.

Töltelék:
  • 250g Aldi New lifestyle zsírszegény túró
  • 1/2 citrom reszelt héja
  • vanília aroma2 e.k. Dia-wellness 1:4 cukorhelyettesítő

Tetejére:
  • 20g zsírszegény kakaóport kb 2 e.k. meleg tejjel és 2 teáskanál DW 1:4 cukorhelyettesítővel simára kevertem majd a süti tetejére kentem.

Összesen (12 szelet): 920 kalória, 84g fehérje, 51g ch és 29g zsír
1 szelet: 77 kalória, 7g fehérje, 4,25g ch és 2,5g zsír




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...