2018. szeptember 30., vasárnap

Alaszkai tőkehalfilé diawell bundában

Akik ismernek, azok tudják, hogy nem vagyok egy nagy hal evő típus.... Sőt...egy fajtán kívül szinte semelyik nem ízlett eddig. Az az egy fajta pedig a sógorom által fogott és sütött keszeg, tárcsán (na az sem gyakran, úgy évente egy, max 2 alkalommal kerül a menümbe). Ám évente egyszer megpróbálkozok itthon is valamilyen fajta hallal...bízva abban, hogy na majd most ezt meg azt a félét megszeretem és éljen.... eddig nem jött össze :D Na de ma!!!! Végre 32 évesen elmondhatom, hogy van olyan ha, ami kimondottan finom számomra és nagyon ízlik! Ez az, ami biztosan nem fog várni egy évet, hogy újra elkészítsem. Nagyon finom, és igyekszem a jövőben több variációban elkészíteni. Most a legkézenfekvőbb a bundás hal verzió volt :)

Hozzávalók:
400g-os fagyasztott alaszkai tőkehal filé (Lidl-s, dobozos, 4db kis kocka van a dobozban)
10g dw -50%-os liszt
1 db tojás (fűszerekkel felverve: piros paprika, só, bors)
20g dw panírmorzsa (tettem bele köménymagot is)

A tojást és a lisztet összekevertem, a kis halkockákat beleforgattam a masszába, majd a panírmorzsába. Sütőpapírra tettem, olajspray-vel lefújtam és 200 fokon légkeveréses üzemmódban készre sütöttem (15percig sült). Ha kókuszolajban sütjük, elegendő pár perc oldalanként.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...