2021. február 7., vasárnap

Paradicsomos DW spagetti csirkemell kockákkal, mozzarellával

 Hozzávalók 1 adaghoz:


100g csirkemellet felkockáztam majd kevés hagymán vízzel, fedő alatt megpároltam. 100g freshona (lidl) paradicsompürét elkevertem egy csipet sóval, egy csipet DW 1:4 édesítővel, fokhagyma granulátummal, oregánóval, bazsalikommal, majd a húshoz adtam és összeforraltam vele. 50g DW spagettit főztem ki és a masszával összeforgattam. Tálaláskor felkockázott 50g skyrellával (=Lidl-ben kapható plusz protein tartalmú mozzarella)/ light mozzarellával szórtam meg. Igazán szuper, gyors egytál étel lett a végeredmény :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...