2018. szeptember 15., szombat

Sült karalábé (köretként)

Én nagyon szeretem a zöldségeket és nálam a köret a húsokhoz mindig valamilyen zöldség, minél változatosabb, ízletesebb formában :) Az új kedvenc a sült karalábé :)

Hozzávalók: 
500g zsenge karalábé felkockázva
fűszerek ízlés szerint
kókuszzsír (a tepsi kenéséhez)


A karalábét kókuszzsírral kikent tepsibe tettem, öntöttem alá vizet is, hogy sütés közben párolódjon, hamarabb ész legyen :) Kicsit megfújtam olaj spray-vel, fűszereztem és 200 fokon légkeveréses módon kb 25 perc alatt aranybarnára sütöttem.
Rántott hús mellé tálaltam köretként, de brassóihoz vagy egyéb húsok mellé is isteni ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...