2020. november 8., vasárnap

Ínyenc csirkemell

 Hozzávalók: 

350g csirkemell filé szeletekre vágva

3 szelet light trappista sajt

1 db paradicsom

100g zöldborsó

2-3 e.k. Dia.wellness ketchup

Fűszerek: süt csirke fűszersó, fokhagyma granulátum, oregánó, bazsalikom


A csirkemell szeleteket jénaiba tettem, dw ketchupot kanalaztam rá, fűszereztem, a paradicsomot karikákra vágtam, majd azzal, valamint a sajttal borítottam a húst. A zöldborsót rászórtam, végül 2dl vizet öntöttem a hús alá. 210 fokon letakarva sütöttem 45 percig, majd fólia nélkül még 15-20 percig, míg szépen meg nem pirult.

Dia-wellness tarhonyával, DW spagettivel, DW szarvacskával vagy bulgurral, basmati rizzsel tálalva kiváló ebéd, de önmagában is megállja a helyét 1-1 adag, egytál ételként egy kis édesítőszeres csalamádéval pl. vacsorára fogyasztva :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...