2018. október 23., kedd

Töltött kaliforniai paprika

Hozzávalók:
1db kaliforniai paprika
200g darát pulykacomb fűszerezve (pirospaprika, só, bors, fokhagyma)
2 sz. light trappista sajt

3db paradicsom
1db hagyma

A paradicsomot és a hagymát aprító gépbe tettem és összeturmixoltam, a lecsós alapot egy tepsibe öntöttem. Majd rátettem a fűszeres hússal megtöltött kaliforniai paprikát. Céklát kockáztam hozzá köretnek és vele együtt sütöttem. Letakarva 200 fokon sült 40 percig. Utána fólia nélkül sütöttem még 20 percig, sajtot is tettem rá. Miután a sajt szépen megpírul a töltött paprikát kiszedtem a tepsiből, a céklát pedig még a lecsós alappal 230 fokon légkeveréses üzemmódban további 20 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...