2018. október 22., hétfő

DW kakaós csiga ch minusz lisztből

Hozzávalók:

Tészta:
25dkg diawell ch minusz lisztkeverék (világos)
1db tojás
90g meleg víz (de nem forró!)
1/3 csomag szárított élesztő
1/5 csomag sütőpor (puhább lesz tőle a tészta :)
100g Pilos 1,4 %-os natúr joghurt
DW 1:4 édesítő

Töltelék:
10g natúr, zsírszegény kakaó (Szerencsi)
Édesítő ízlés szerint
A lisztet, élesztőt, sütőport, tojást, édesítőt, joghurtot egy tálba tesszük, hozzáadjuk a langyos vizet, jól összedolgozzuk, majd letakarva meleg helyen 30 percig pihentetjük a tésztát. Én szilikonos nyújtólapon nyújtottam ki, téglalap alakúra. Megszórjuk az édesítős kakaóporral, feltekerjük és 10 részre vágjuk. Sütőpapírral bélelt tepsibe helyezzük és 200 fokon 15 perc alatt aranybarnára sütjük.

Összesen:  1010 kalória, 101g fehérje, 32g ch és 34g zsír  

Így 1db-ban 101 kalória, 10,1g fehérje, 3,2g szénhidrát és 3,4g zsír van.

CH mínusz lisztkeverékről:  újdonság számomra ez a lisztkeverék, a dw -50%-os annyira bevált, hogy nem nagyon akartam tőle megválni, és ez után sem fogok, mert még mindig azt imádom a legjobban, de azt kell hogy mondjam ez a liszt is isteni, tökéletes és nagyon könnyű vele dolgozni! Magas rosttartalma miatt több folyadékot vesz fel, én a tésztát lágyabbra hagytam, de csak annyira hogy még nyújtható legyen (ha fa deszkán nyújtjuk akkor viszont így ragadni fog, akkor hintsük meg még a felületét liszttel). Így, hogy lágyabbra hagytam a tésztát tökéletesen pihe-puha könnyed lett a tészta sütés után is, nem lett tömör, mint ahogy várná az ember a magas rosttartalmú liszteknél. Állagra, ízre is tökéletes lett :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...