2018. október 21., vasárnap

Pizzás csiga

Hozzávalók (9-10 db)

170g DW Rozsos sütőliszt
10g kókuszzsír
1db tojás
fűszerek: só, bors, bazsalikom, oregánó
1/3 csomag szárított élesztő
víz (langyos, ezt nem mértem sajnos, óvatosan kell adagolni, hogy gyúrható kelt tészta állagú legyen)

Töltelék:

100g sűrített paradicsom, lidl-s pizza fűszerkeverék (natúr, só és cukormentes, így egy pici DW 1:4-et és csipet sót is tettem a paradicsom püréhez.
2 szelet Tolle ligh zsírszegény trappistasajt

A tészta hozzávalóit összegyúrtam, majd meleg helyen 30 percig pihentettem. Kinyújtottam téglalap alakúra és megkentem a paradicsom szósszal. A sajtot felcsíkoztam, a tésztára pakoltam és feltekertem. Utána felvagdostam és csigákat formáltam a tésztából.

200 fokon 20 perc alatt készre sült.

Dia-well Rozsos sütőlisztről: Ezzel a lisztel most dolgoztam először, nagyon könnyű vele dolgozni, szépe összeállt a tészta és az íze is nagyon finom. Magasabb ugyan a ch és kalória tartalma is a megszokott, bevált -50%-os DW lisztnél, de nagyon finom, így reggelire bátran belefér az ebből készült péksütemény :)

Összesen: 928 kalória, 58 fehérje, 98g ch és 25g zsír




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...