2018. október 23., kedd

DW Pizza ch minusz lisztkeverékből

A jól sikerült kakaós csiga után ma is kísérleteztem a ch mínusz lisztkeverékkel. Jelentem, a pizza is isteni lett belőle :) Csak egy étkezésnyit szerettem volna sütni, így a megadott menyiségek egy kicsi/mini pizzához elegendőek :)

50g ch minusz lisztkeverék
só, majoranna, bazsalikom, oregánó
egy csipet szárított élesztő
egy csipet sütőpor (puhább lesz tőle a tészta)
35g víz (meleg, de nem forró)

A tészta hozzávalóit összegyúrtam és csak kézzel kör alakúra formáltam. Megkentem fűszerezett sűrített paradicsommal (oregáó, bazsalikom, só, kicsi DW 1:4 édesítő), light szalámit, 97%-os hústartalmú sonkát és light trappista sajtot tettem rá.

200 fokon 15-20perc alatt készre sült.

A tésztát most csak 15 percig pihentettem, ha több alapanyaggal dolgozunk érdemes 30-40percig meleg helyen hagyni kicsit megkelni ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...