2015. szeptember 27., vasárnap

Egyszerű zöldségleves

Hozzávalók:

Kb. 1kg zöldség kisebb darabokra vágva, vegyesen: karfiol, zeller, kelbimbó, sárgarépa

És mivel minden leves finomabb hússal de legalábbis csontot érdemes tenni bele, így én most egy jó nagy db lebőrözött pulykaszárnyat tettem bele, de lehet sima pulykacombcsont vagy karajcsont is, a lényeg, hogy ezektől sokkal finomabb lesz bármilyen zöldségleves is ;) Ha viszont mindenképp húsmentesen szeretnénk készíteni, akkor érdemes úgy kezdeni a levest, mint a pörköltet: a hagymát felaprítjuk, pici kókuszolajon üvegesre pároljuk, lehúzzuk a tűzről és fűszerezzük: bors, ételízesítő, piros paprika, majd bele a zöldség és úgy öntjük fel vízzel.

Én most így készítettem: A szárnyat feltettem főni, majd mikor felforrt lehaboztam. Utána fűszereztem: szemes bors, egész kömény, ételízesítő és 1 órán át magában főztem. Utána ment bele a felaprított zöldség, majoranna, petrezselyem, 1 fej hagyma, 1 gerezd fokhagyma és addig főztem, míg a zöldségek megpuhultak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...