2016. szeptember 17., szombat

Napi menü ötlet 2016

Napi menü ötletet már nagyon rég hoztam, úgy gondoltam épp itt az ideje egy újabb alakbarát napi menüsor bemutatásának :)

1. Reggeli: Sajtos perec kaukázusi kefirrel
2. Tízórai: Gyümölcssaláta
3. Ebéd:  Szafi fitt hamburger csibe húspogácsával
5. Vacsora: Májgaluska leves

1. Reggeli: Szafi fitt ch mentes kenyér,  Dulano 97%-os hústartalmúsonka, tolle vagy bluedino light trappista sajt, goldessa light sajtkrém, zöldségek
2. Tízórai: szeder
3. Ebéd: Tökfőzelék sertéspörkölttel, Szafi fitt ch mentes kenyérrel 
4. Uzsonna: Alakbarát vaníliás-fahéjas Gofri Szafi fitt pudinggal
5. Vacsora: Szezámmagos csirkemell, édes ízkavalkád zöldségköret, házi csalamádé




1. Reggeli: Dulano 97%-os hústartalmúsonka, tolle vagy bluedino light trappista sajt, goldessa light sajtkrém, zöldségek, Szezámmaglisztes-paradicsomos kenyér szeletek
2. Tízórai: ribizli
3. Ebéd: Paradicsomos húsgombóc/töltött paprika
4. Uzsonna: Epres-túrós szelet
5. Vacsora: Csibe-répa fasírt zellerpürével




1. Reggeli: Dulano 97%-os hústartalmúsonka, tolle light kockasajt, zöldségek, dw lisztből sütött kenyér szeletek
2. Tízórai: Alakbarát Túró Rudi szelet 2016
3. Ebéd: Rakott karfiol
4. Uzsonna: Szafi fitt eperpuding eperdarabokkal, fahéjjal
5. Vacsora: Kapros - joghurtos hekk filé saláta ágyon, goldessa light cottage cheese



1. Reggeli: Dulano 97%-os hústartalmúsonka, tolle light kockasajt, zöldségek, szezámmaglisztes sajtos bagett
2. Tízórai: gyümölcssaláta
3. Ebéd: Kapros-joghurtos csirkemell diawell tésztával
4. Uzsonna: Alakbarát vaníliás-almás muffin
5. Vacsora: Tavaszi csirkemell salátával



1. Reggeli: Dulano 97%-os hústartalmúsonka, tojás, zöldségek,szezámmaglisztes sajtos bagett
2. Tízórai: Alakbarát túró rudi szelet 2016
3. Ebéd: Édes ízkavalkád zöldségköret sült pulykamedállal, csalamádéval
4. Uzsonna: Szafi fitt eperpuding eperrel, fahéjjal
5. Vacsora: Tavaszi csirkemell oregánós zöldségekkel


2 megjegyzés: