2014. június 17., kedd

Hasáb paszternák köretnek

A paszternákot csíkokravágom, fűszereztem (majoranna, fokhagyma...stb. ízlés szerint).
A serpenyőt kikenem véknyak  oliva olajjal vagy kókusz zsírral és átforgatom benne a paszternákot és készre pirítom. Ha szükséges adjunk hozzá pici vizet, úgy hamarabb puhul.

Tepsiben is elkészíthető:
A tepsit vékonyan kikentem oliva olajjal vagy kókusz zsírral, beleöntöttem a fűszeres paszternákot és 200fokon légkeveréses módban 20 perc alatt készre sütöttem. Nagyon finom lett! 2-3szor sütés közben összetúrtam, hogy ne süljön le.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...