2014. május 1., csütörtök

Hagymaágyon sült csirkecomb

Igazából, ez az a pofonegyszerű étel, ami mindig sikert arat nálunk. Nincs is hozzá recept, hisz ki ne tudná betolni a csirkecombokat a sütőbe ;)

Inkább csak ötletnek hozom, ha épp valaki egy gyors, egyszerű de finom ebédre, vacsorára vágyik. Én mindig szeretem, ha egyszerű receptekre találok az interneten, nagyon jól jön hétköznap, amikor munka után nincs idő, se erő órákat a konyhában állni :)

Ahogy én készítettem:

5 db csirkecombot megmostam, leszedtem a bőrét és tetszés szerint fűszereztem. 3 db közepes hagymát felkarikáztam, kibéleltem vele a tepsit, rádobtam 3-4 gerezd fokhagymát, majd rápakoltam a csirke combokat. 200 okon 50 percig letakarva sütöttem, majd 20 percig takarás nélkül, hogy szép piros és ropogós legyen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...