2021. február 7., vasárnap

Franciasaláta serpenyőben sült csirkemellel

 Hozzávalók 1 adaghoz:


150g csirkemellet fűszereztem majd kevés kókuszolajon csíkokra vágott 1/2 fej hagymával aranybarnára sütöttem.

A salátához 100g franciasaláta alapot pároltam, majd egy kisebb méretű alma felét kockára vágva hozzáadtam. 

A szószhoz 100g Pilos 0,1%-os joghurtot elkevertem 10g cukormentes mustárral és 10g cukormentes majonézzel. Adtam hozzá pár csepp citromlevet, egy csipet DW 1:4 édesítőt, kis borsot és egy csipet sót, majd jól összekevertem a zöldségekkel.




*(Kivételesen ment bele egy kis kukorica is, mert nagyon megkívántam, így amolyan hamis franciasaláta lett ;) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...