2020. október 31., szombat

Sárgarépa-karalábé tócsni

 Hozzávalók (2-4 dbhoz):

50g sárgarépa

150g karalábé

1db tojás

30g Dia-wellness burgonyás lángospor

bors

fokhagyma granulátum

piros paprika


A zöldségeket nagylyukú reszelőn lereszeltem, fűszereztem, majd 1 db tojással és a DW lángosporral fakanál segítségével összedolgoztam. Előmelegített, 3 részes sütőnek a kontakt grill lapján sütöttem meg. Időt nem néztem, azt figyeltem, hogy szépen megpiruljon. Sütés előtt a grill lapot olajsprével fújtam ki.

Nagyon finom húsok mellé köretként is, de önmagában fokhagymás joghurttal is :)






2 megjegyzés:

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...