2019. január 28., hétfő

Pizzás kifli (dw rozsos sütőliszt)

Hozzávalók (12 db)

  • 210g Dia-wellness Rozsos sütőliszt
  • 20g kókuszzsír
  • 1db tojás
  • fűszerek: só, bors, bazsalikom, oregánó
  • 1/3 csomag szárított élesztő1/4 cs. sütőpor (puhább lesz tőle a tészta)
  • 45-50g víz (meleg, de nem forró!)
  • egy marék magkeverék
Töltelék:
  • 100g cukormentes ketchup
  • oregánó, bazsalikom, pici só
  • 50g fagyasztott kukorica megpárolva

A tészta hozzávalóit összegyúrtam, majd meleg helyen 30 percig pihentettem. Kinyújtottam kör alakúra és megkentem ketchuppal. Meghintettem oregánóval és bazsalikommal, majd rászórtam a kukoricát.  Utána felvagdostam 12 egyenlő részre és kifliket formáltam a tésztából.

200 fokon 15 perc alatt készre sült.

Dia-well Rozsos sütőlisztről: Ezzel a liszttel most ismerkedem. Jó hír, hogy nagyon könnyű vele dolgozni, szépen összeállt a tészta és az íze is nagyon finom. Magasabb ugyan a ch és kalória tartalma is a megszokott, bevált -50%-os DW lisztnél, de nagyon finom, így reggelire bátran belefér az ebből készült péksütemény :)

Összesen: 1272 kalória, 68 fehérje, 131g ch és 42g zsír
1 db:  106 kalória, 5,6g fehérje, 11g ch és 3,5g zsír.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ch csökkentett, alakbarát fahéjas-meggyes sütemény

  Hozzávalók: A receptjeimben felhasznált alapanyagokat   itt  tudod kényelmesen, egy helyről, kedvező áron beszerezni ;) Tészta: 100g dw -5...