2014. július 21., hétfő

Napi menü ötletek

Az itt található képek ötleteket adnak, hogyan étkezzünk napi ötször egészségesen, alakbarát módon ;) A napi menüket a blogomban található receptek alapján állítottam össze.

1.

2.

 3. 
Megjegyzés: az uzsonna paleo torta, xilittel készült, az alapja kókusz, kókuszliszt és tojásfehérje, a töltelék fahéjas reszelt alma és mogyoróval van hintve, dióval díszítve. Mezőkövesden készítik a Rózsa étteremben. Először szülinapomkor kértem ilyet :D, majd a diplomaosztómkor is kaptam. Nagyon finom! Meg fogom próbálni itthon is elkészíteni, az biztos! ;)

 4.


 5.


6.


7.

4 megjegyzés:

  1. Jó ötlet volt egy ilyen fejezet létrehozása. Sokaknak nagy segítség lesz szerintem

    VálaszTörlés
  2. Remélem én is, hogy segítségül szolgál majd sok idelátogató számára :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon jò. Kedves Rèka,ezek a menük kb hàny kalòriàsak? A recepteid imàdom,ès meg szeretnèlek kèrni,hogy 1400-1500kalòriàs ètrendet is fel tudnàl tölteni? :) szèp napot

    VálaszTörlés
  4. Szia. a receptjeim többségénél kiszámolom a kalóriát, főleg a desszerteknél, sütiknél. A főételnél attól függ, hogy ki mennyit szed, pl. vadas hány g tésztával, hússal. Nem magas kalória tartalmúak az ételeim, én többet eszem, mint ami a képen látható, mert nem szeretnék fogyni. Ha elkészíted ezeket, kiszámolod miket, mennyit használtál és elosztod mennyi adag jön ki Neked, úgy tudsz pontos, magadnak megfelelő értéket számolni. Ami nekem egy adag az van akinek sok, van akinek kevés ;) De pl. az egyik kép: reggeli a gesztenyés muffin: 1db 170 kalória, tízórai 30dkg sült alma (pici lekvárral, dióval) 130 kalória, rakott kel (tejföl nélkül) 310 kalória, uzsonna: túrókorongok (egész adag) 225 kalória, vacsora: pulykaszárny leves zöldségekkel kb. 200-250 kalória. szóval ez még így nagyon kevés is, ahogy fényképezve van, ;) ki kell egészíteni a reggelit +1 muffinnal, ebédet tejföllel :D szóval pontos adatot nem tudok fénykép alapján, mindenki saját maga tudja, mennyit tud, bír enni ;) a képeken lévő mennyiség csak tájékoztató jellegű, a kalóriaszükséglet MINDIG egyénre szabott ;)

    VálaszTörlés